Friday, October 06, 2006

Noinikkaasti

Tervehdys!

Ilmeisesti toi edellinen laittamani postaus on jostain kumman syystä hävinnyt. Marvellous.

Elikkäpäs on taas tullut elämyksiä vastaan. Pari viikkoa sitten käytiin katsomassa Umbilical Brothersin show. Puolitoista tuntia naurua. Ne miehet on aivan uskomattomia. Voidaan mainita esimerkkinä että kaverit ottivat leivän ja alkoivat jakamaan sitä yleisölle. Toinen selosti että mitä toinen teki. Yht'äkkiä toinen mäsäytti leivällä jotakin kaveria päähän. Se alko sitten heittämään sitä leipää takasin. Oli melkolailla vittuuntuneen oloinen. Kaverit sitten sanoivat että ei hätää, se on vain meidän palkkaama yleisötäyte joka on katsomossa. Silloin joku toiselta puolelta katsomoa nosti kätensä ja sanoi että se oli hän. =D Aivan loistavaa huumoria =) Suosittelen lämpimästi kattomista. Netistä kannattaa etsiä videoita, niin tiedätte mistä puhun.

Tuli tuossa taannoin käytyä pubin puolella. Taas joku kumipää yritti varastaa mun mustan Flatcapin. Mikä ihme näissä irkuissa on?? Mimmi oli vihainen mulle kun jäi kiinni. Se lainasi sitä ja tanssi siinä vieressä. Sanoi jotain kaverilleen ja livahti kohti ulko-ovea. Minä näin sen ja kävelin ihan perässä. Se meni kavereilleen sanomaan että kattokaa minkä minä pöllin ja otti sen hatun päästään. Sitten käännähti ja yllättyi melkoisesti kun seisoin siinä takana. Sanoin että hattu takasin. Paiskasi mun käteen ja sanoi että pidä lätsäsi. Herää kysymys että mitä minä tein väärin kun se suuttui =) Varmaan se että se jäi rysän päältä kiinni. Se on mun hattu! Maksoin 30€ siitä, niin en ole heti luopumassa. Onko tää kolmas vai neljäs joka koittaa nyysiä sitä...

Mut jees, takasin töihin. Toivottavasti tää kirjotus säilyy =)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home