Tuesday, November 28, 2006

Äijjäilyä.

Jaahas, sitä on taas tullut oltua legendaarisia.

Otsikon mukaan meillä oli äijäilyä Joakimin kanssa lauantaina. Eli katsottiin telkusta jalkapalloa, syötiin pitsaa ja juotiin olutta kun samaan aikaan naiset siivosivat =D Tosin sitä ennen minä imuroin ja sen jälkeen Joakim luuttusi lattiat, muta silti oli kunnon äijämeininki yhdessä välissä.

Perjantaina tuli käytyä ulkona Paolan ja sen kavereiden kanssa (irkkuja). Jossain vaiheessa ne sitten saivat selville että olen Suomesta. Ne sitten alkoivat urakalla kantamaan viskiä ja vodkaa pöytään... Parin tunnin jälkeen kun olin vielä pystyssä ja niitä paljon paremmassa kunnossa tuli tunnustus minulle: damn, you got stamina. =D Tiedä sitten onko niin hyvä juttu... Hauska yksityiskohta illasta: Kävin automaatilla, niin joku teini tuli uhoamaan että se repii mun korvat irti. Meinasi lievästi käydä huvittamaan. Sen kaverit tuli sitten siihen ja veivät sen pois. Pyysivät olemaan välittämättä siitä...

Lauantaina käytiin Joakimin kanssa Corduffin paikallisessa pubissa yhdellä. Melkein elämäni nopein tuoppi. Oli melkolailla uhkaava fiilis siellä... Kun oltiin lähdössä sieltä, niin joku irkkukaveri huikkasi kulmalta että tulkaas täällä käymään. Mentiin varauksella... Kaveri sitten kysymään että tarvitsetteko käsikranaatteja, polttopulloja,konekivääreitä? Vastattiin että nyt juuri ei tarvita... Eipä tartte mennä uudestaan sinne...

Arvoitus: mikä näistä on löydetty työpaikalta? -Isorokko,SARS,Tuberkuloosi, Musta Surma.
Yksi on. Miettikää sitä kun ette saa yöllä unta =)

Takas töihin.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home